ANGEL - pes - ČR

29.11.2016

6. 2. 2017
Angel (Méďa, Medoslav) odjel do svého nového domova. Bude bydlet v Přílezech u Toužimi v domečku se zahrádkou s kamarádem yorkem. Panička i páníček mu budou oporou v jeho novém domově. Měj se moc krásně a určitě Medíku piš! Pusu na čumáček ...

29. 11. 2016

Ahoj, narodil jsem se jako poslední  pěti dětí, ale měl jsem druhou nejvyšší porodní hmotnost, prostě to nejlepší nakonec, že? Na svět jsem vykouknul v 16:45 hodin a měl jsem 181 gramů. Dostal jsem bílý obojek a musím říct, že mi moc sluší. Snažím se dohnat bráchu s fialovým obojkem, soupeříme spolu, kdo za den nebo noc přibere více gramů, ale zatím tedy bráška vyhrává. Nicméně určitě budu pořádný silčí kluk, věřím tomu.

© 2016 Kohoutí stopa. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky